Wanneer jouw bedrijf groeit, kunnen de systemen en methoden die ooit voldeden, plotseling tekortschieten. Je komt erachter dat het eerder opgezette Excel spreadsheet of systeem niet schaalbaar is, en hierdoor verlies je overzicht en structuur.
Applicaties zijn ontworpen om deze uitdagingen aan te pakken door processen te stroomlijnen en een centraal punt te bieden voor effectief informatiebeheer.
Wij leveren maatwerkapplicaties, afgestemd op jouw unieke wensen en situatie. Onze uitgebreide ervaring strekt zich uit tot klantenomgevingen, planningtools, CRM-software en datadashboards.
We bedienen een breed scala aan sectoren, van accountantskantoren en recreatieparken tot autodealers, verhuurbedrijven en hostingpartijen.
Vanuit onze ervaring liggen de kosten voor de meeste maatwerk applicaties die we voor het MKB realiseren tussen de 2500 en 5000 euro.
De ontwikkeling van de meeste applicaties duurt tussen de 1-2 maanden, waarbij we werken met meerdere iteraties van 2-3 weken.
Ja, wij stemmen een onderhoudsabonnement of een Service Level Agreement (SLA) af. Dit zorgt ervoor dat de applicatie gehost wordt, er elke 12 uur back-ups gemaakt worden, en wij ervoor zorgen dat de applicatie snel en veilig blijft draaien in een beveiligde Cloud omgeving.
Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen te reageren. De meeste functionaliteitsverzoeken kunnen wij binnen 1-2 weken doorvoeren.
Ja, wij bouwen applicaties voor uiteenlopende opdrachtgevers, zoals administratiekantoren en detacheringbureaus, waarbij data veiligheid centraal staat.
Onze applicaties worden gebouwd met de nieuwste technieken, waaronder het Laravel Framework en Vue.js.
Onze applicaties draaien op servers die maandelijks worden onderhouden en er om de 12 uur een back-up wordt gedraaid.
Onze servers zijn gecertificeerd volgens de ISO/IEC 27001:2013 norm.
Onze applicaties zijn volledig maatwerk. We maken gebruik van het populaire Laravel framework voor de backend en het Vue.js framework voor de frontend.
Wij geloven dat onze resultaten voor zichzelf spreken. Door praktijkvoorbeelden te delen, laten we zien hoe onze applicaties bedrijven hebben getransformeerd.
Voor de RAAD groep ontwikkelden wij een maatwerk applicatie die inzicht biedt in hun uitgebreide klantenbestand. Enkele functionaliteiten van de applicatie omvatten urenregistratie, taakbeheer, verzamelmails, belastingaangifte planningen, WWFT-controle en urenanalyses.
Voor hostingbedrijf Serverion ontwikkelden we een klantportaal waarin klanten gemakkelijk servers kunnen bestellen en beheren, snel facturen kunnen bekijken en alles overzichtelijk bijhouden met ons geavanceerde ticketsysteem en takenbeheer.
Voor meerdere organisaties, waaronder ’t Torentje Recreatiepark, hebben we een gastenomgeving gerealiseerd waarin gasten eenvoudig reserveringen kunnen maken, toeristenbelasting kunnen bereken en belangrijke informatie kunnen vinden.
Voor Ons Wooneiland, de toonaangevende verkoopmakelaar, hebben we een interactief planbord gecreëerd dat de verkoop en de status van woningen overzichtelijk bijhoudt en gemakkelijk deelt met alle medewerkers.
“In medio 2019 klopten we bij Lifino aan voor een nieuw programma voor ons bedrijf. Ze ontwikkelden een systeem dat ons team van 30 dagelijks gebruikt om klantgegevens te bekijken, fiscale verslaggeving, uren te registreren, en meer.
We werken inmiddels al 5 jaar samen met Danny en zijn team. De betrokkenheid en goede suggesties waarderen we enorm! Het programma bespaart ons ongeveer zo’n 30% in tijd. We zijn er super tevreden mee!”
CEO, RAAD International
“Lifino luistert goed naar jouw wensen en maakt zo iets wat zo goed mogelijk bij jouw bedrijf past.
Ook de nazorg is prima; regelmatig vragen ze of alles nog goed en naar wens functioneert. En de prijs is ook prima!”
Eigenaresse, Ons Wooneiland
“De mannen van Lifino hebben ons uitstekend geholpen met de omzet te verhogen van onze webshops Healthy Bakers en Happy Bakers.
Duidelijke communicatie, snel bereikbaar en effectieve marketingstrategieën”
Manager, The Master Bakery