Ze ontdekten al snel dat het verwerken van gastinformatie aanzienlijk veel tijd kostte. Dit kwam vooral doordat gasten vaak verzoeken hadden voor aanvullende overnachtingen, aanpassingen in hun boekingen, wijzigingen in persoonlijke gegevens, berekeningen van toeristenbelasting, of het doorgeven van kentekens voor de toegangspoort.
Dit resulteerde in de zoektocht naar een oplossing die Joleen en Harmen overzicht biedt en tijd bespaart.
We hebben geïdentificeerd waar Harmen en Joleen welke knelpunten ze ondervonden. Dit deden we door te observeren hoe zij momenteel de gegevens verwerkten.
Gebaseerd op onze observaties, hebben we stapsgewijs een gastenplatform ontwikkeld en deze eerst uitgerold onder een selecte groep gasten om de functionaliteit te testen. Na het verwerken van hun feedback, hebben we de volledige oplossing beschikbaar gesteld voor alle overige gasten.
Een uitgebreide online omgeving is ontwikkeld waarin gasten, Harmen en Joleen hun relevante gegevens kunnen inzien en wijzigen. Onder andere zijn de volgende modules ontwikkeld:
De hoofdhuurder kan zijn persoonlijke informatie bekijken en aanpassen. Ook is het mogelijk om drie auto's inclusief kentekens toe te voegen, zodat deze aan de slagboom gekoppeld kunnen worden.
De gast kan een overnachting toevoegen. Er wordt toeristenbelasting berekend, een melding verstuurd naar de beheerders en het kenteken wordt genoteerd.
De gast kan voorbereide documenten bekijken en downloaden voor het nieuwe seizoen.
De beheerder beschikt over een compleet overzicht van actieve gasten in het park en kan eenvoudig een nieuwe gast toevoegen.
In het dossier van de gast kan de beheerder alle relevante informatie over persoonlijke gegevens, overnachtingen, geüploade documenten en sleutelhouders inzien en wijzigen.
De beheerders beschikken over een totaaloverzicht dat voor elke gast berekent hoeveel toeristenbelasting zij moeten betalen. Bovendien kunnen ze een overzicht afdrukken om aan de gemeente te overhandigen.
De beheerders beschikken over een compleet overzicht van actieve kentekens bij de slagboom, inclusief sleutelhouders, actieve overnachtingen en hoofdhuurders.
De hoofdhuurder kan zijn persoonlijke informatie bekijken en aanpassen. Ook is het mogelijk om drie auto's inclusief kentekens toe te voegen, zodat deze aan de slagboom gekoppeld kunnen worden.
De gast kan een overnachting toevoegen. Er wordt toeristenbelasting berekend, een melding verstuurd naar de beheerders en het kenteken wordt genoteerd.
De gast kan voorbereide documenten bekijken en downloaden voor het nieuwe seizoen.
De beheerder beschikt over een compleet overzicht van actieve gasten in het park en kan eenvoudig een nieuwe gast toevoegen.
In het dossier van de gast kan de beheerder alle relevante informatie over persoonlijke gegevens, overnachtingen, geüploade documenten en sleutelhouders inzien en wijzigen.
De beheerders beschikken over een totaaloverzicht dat voor elke gast berekent hoeveel toeristenbelasting zij moeten betalen. Bovendien kunnen ze een overzicht afdrukken om aan de gemeente te overhandigen.
“In medio 2019 klopten we bij Lifino aan voor een nieuw programma voor ons bedrijf. Ze ontwikkelden een systeem dat ons team van 30 dagelijks gebruikt om klantgegevens te bekijken, fiscale verslaggeving, uren te registreren, en meer.
We werken inmiddels al 5 jaar samen met Danny en zijn team. De betrokkenheid en goede suggesties waarderen we enorm! Het programma bespaart ons ongeveer zo’n 30% in tijd. We zijn er super tevreden mee!”
CEO, RAAD International
“Lifino luistert goed naar jouw wensen en maakt zo iets wat zo goed mogelijk bij jouw bedrijf past.
Ook de nazorg is prima; regelmatig vragen ze of alles nog goed en naar wens functioneert. En de prijs is ook prima!”
Eigenaresse, Ons Wooneiland
“De mannen van Lifino hebben ons uitstekend geholpen met de omzet te verhogen van onze webshops Healthy Bakers en Happy Bakers.
Duidelijke communicatie, snel bereikbaar en effectieve marketingstrategieën”
Manager, The Master Bakery