In het digitale tijdperk van vandaag is je website niet langer alleen een visitekaartje; het is het kloppend hart van je onderneming. Vaak is het de eerste interactie die mensen met je merk hebben, waardoor een uitstekende eerste indruk essentieel is. Samen duiken we in het gevoel dat je wilt uitstralen en ontdekken we hoe we dit het beste kunnen overbrengen.
Aan het begin van ons traject zullen we je diepgaande vragen stellen: wie ben je? wat doe je? en belangrijker nog, waarom doe je wat je doet? Deze vragen stellen ons in staat om precies dat unieke gevoel over te brengen aan jouw klanten.
Zodra we een duidelijk beeld hebben van jouw ambities en de unieke verhalen achter je onderneming, gaan we proactief aan de slag. Gedurende dit proces houden we de communicatielijnen kort, zodat we je regelmatig kunnen betrekken voor feedback. Tijdens deze essentiële evaluatiemomenten controleren we samen of we nog steeds op de juiste weg zijn naar het bereiken van jouw doelen.
Beslissingen op basis van gevoel? Daar zijn we geen fan van. Daarom meten we alles door in het begin proces, zodat we zeker weten wat werkt.
We willen weten wie je bent en wat jouw doelen zijn? Samen werken we naar de beste oplossing.
Persoonlijkheid is waar we voor staan. Daarom mikken we elk kwartaal op een overleg op locatie.
We staan voor open-communicatie. Dit betekent geen geheimen voor elkaar, maar transparantie. Zo bereiken we het meeste.
Wij laten onze resultaten liever spreken voor wat wij kunnen. Wij realiseren websites die aansluiten op jouw business.
“In medio 2019 klopten we bij Lifino aan voor een nieuw programma voor ons bedrijf. Ze ontwikkelden een systeem dat ons team van 30 dagelijks gebruikt om klantgegevens te bekijken, fiscale verslaggeving, uren te registreren, en meer.
We werken inmiddels al 5 jaar samen met Danny en zijn team. De betrokkenheid en goede suggesties waarderen we enorm! Het programma bespaart ons ongeveer zo’n 30% in tijd. We zijn er super tevreden mee!”
CEO, RAAD International
“De mannen van Lifino hebben ons uitstekend geholpen met de omzet te verhogen van onze webshops Healthy Bakers en Happy Bakers.
Duidelijke communicatie, snel bereikbaar en effectieve marketingstrategieën”
General manager, The Master Bakery