Ons Wooneiland, een fenomeen in de omgeving Schouwen-Duiveland. Met een woontekort en daaropvolgend een stijging in de huizenprijzen, is iedereen alerter dan ooit. Daarom zou het goed kunnen dat jij het bord van Ons Wooneiland al bij iemand in de voortuin hebt zien staan. Voor diegene die Ons Wooneiland niet kennen, hier een korte introductie. De naam zegt het eigenlijk al, het is een erkende en verfrissende VBO-makelaar op Schouwen-Duiveland.
Verandering kost tijd, in dit geval niet
Regelmatig spreken wij ondernemers die hun administratieve werkzaamheden nog in Excel regelen. Dit kan voordelig zijn als je net begint of naar een goedkope oplossing zoekt. Je hebt deze software immers vaak standaard op je computer staan. Wanneer je onderneming begint te groeien, liggen er gevaren op de loer. Ten eerste is het werken in Excel tijdrovend, omdat je alles handmatig moet invoeren. Daaropvolgend is de kans op fouten een stuk groter. Het invoeren van de verkeerde gegevens of het maken van een klassieke typo kan ervoor zorgen dat jouw administratie in de war loopt.
“Kunnen jullie ons planbord automatiseren en op maat maken” – Nadja Bom
Ons Wooneiland verzorgde haar administratie in Excel. Na enige duur verloren zij net als andere groeiende ondernemers het overzicht. Vandaar dat zij ons benaderde om een digitaal planbord te ontwikkelen waardoor de workflow in één opslag inzichtelijk was. Het planbord bestaat uit vier componenten: taxaties, verkoop, aankoop en de koopovereenkomst. Nu kunnen zij per adres de status van de woning invoeren op basis van de hiervoor genoemde componenten.
Overzichtelijk, makkelijker en sneller
Twee maanden later, en nog steeds een tevreden klant. ‘Het scheelt ons zoveel tijd, omdat nu alles in één keer inzichtelijk is’: Nadja Bom. Het optimaliseren van een bestaande werkprocedure doet ons goed. Vooral als klanten zo tevreden zijn. Bij Lifino proberen we altijd zo efficiënt mogelijk te werken, maar nog belangrijker, te luisteren naar wat de klant wil. Hierdoor kunnen we het aanbod naadloos laten aansluiten op de vraag.
Allereerst willen wij u bedanken voor het lezen van onze klantcase. Bent u benieuwd naar wat we nog meer kunnen, houd dan onze socials in de gaten. Voor vragen kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen.