Bij Lifino zien we jou niet als klant, maar écht als partner. Samen groeien naar een hoger niveau is ons doel. We willen weten wat jouw beweegredenen zijn achter het ondernemen, je lange termijn doelen en weten wie jij als persoon bent. We zijn er namelijk van overtuigd dat een goede relatie leidt tot meedenken, sparren, maar het ook weleens niet met elkaar eens zijn.
Beslissingen op basis van gevoel? Daar zijn we geen fan van. Daarom meten we alles door in het begin proces, zodat we zeker weten wat werkt.
We willen weten wie je bent en wat jouw doelen zijn? Samen werken we naar de beste oplossing.
Persoonlijkheid is waar we voor staan. Daarom mikken we elk kwartaal op een overleg op locatie.
We staan voor open-communicatie. Dit betekent geen geheimen voor elkaar, maar transparantie. Zo bereiken we het meeste.
Het werk wat we doen, daar hebben we erg veel plezier in. Maar resultaat en efficiëntie, staat bij ons op nummer 1. We werken daarom datagedreven, zodat we weten wat ons wel- of niet naar het gewenste resultaat leidt.
Ga je met ons in zee, dan kun je van ons verwachten dat we ons 100% inzetten voor jouw business. Samen gaan we voor het beste resultaat.
“In medio 2019 klopten we bij Lifino aan voor een nieuw programma voor ons bedrijf. Ze ontwikkelden een systeem dat ons team van 30 dagelijks gebruikt om klantgegevens te bekijken, fiscale verslaggeving, uren te registreren, en meer.
We werken inmiddels al 5 jaar samen met Danny en zijn team. De betrokkenheid en goede suggesties waarderen we enorm! Het programma bespaart ons ongeveer zo’n 30% in tijd. We zijn er super tevreden mee!”
CEO, RAAD International
“Lifino luistert goed naar jouw wensen en maakt zo iets wat zo goed mogelijk bij jouw bedrijf past.
Ook de nazorg is prima; regelmatig vragen ze of alles nog goed en naar wens functioneert. En de prijs is ook prima!”
Eigenaresse, Ons Wooneiland
“De mannen van Lifino hebben ons uitstekend geholpen met de omzet te verhogen van onze webshops Healthy Bakers en Happy Bakers.
Duidelijke communicatie, snel bereikbaar en effectieve marketingstrategieën”
Manager, The Master Bakery