De ‘look and feel’- waarom is dat zo belangrijk?
Een verfrissende uitstraling, een nieuwe look of een totaal ander jasje. Allemaal uitspraken die duiden op één doel, en dat is verandering. Het digitale tijdperk ontwikkelt zich in razendsnel tempo. Niet alleen op technisch gebied, maar ook het grafische gedeelte heeft steeds meer aandacht nodig. Zo hoor je veelvuldig termen als ‘ look and feel’ . Vooral het laatste woord ‘feel’ is van groot belang, want waarom koopt men nou iets van je? Is het de korting die je geeft, de kwaliteit van je product/dienst of voelt het gewoon goed.
Erkent sinds 1997
De Jong VvE Beheer is al sinds 1997 een actief sparringspartner voor vele VvE’s (vereniging voor eigenaren). Zij zorgen ervoor dat je vereniging aan de wettelijk vereisten voldoet, en adviseren daarnaast over alle facetten van VvE’s en haar gebouw. Op dit moment bevat de portefeuille van De Jong zo’n 350 VvE’s. Hun dienstverlening omvat het ontzorgen op administratief, financieel en technisch gebied. Alles geheel afgestemd op de wensen en behoeften van VvE´s.
Via een partner, waarmee De Jong nauw contact heeft, kwamen zij in contact met Lifino. “Onze website is verouderd en is niet meer representatief aan onze diensten’, De Jong. De Jong besefte dat het gevoelsmatige, ofwel, de look and feel, niet meer met elkaar overeenkomt met de huidige bedrijfsvoering. Hoe erg je soms aan iets gehecht bent, soms heeft het verandering nodig.
Duidelijkheid is alles
Communiceren met de klant staat bij Lifino hoog in het vaandel. De Jong Vve’s was opzoek naar een nieuwe website, maar nog belangrijker, een nieuwe ‘look and feel’. Het eerste kennismakingsgesprek leed tot de volgende vraag: “zitten we in de goede richting?”. Na het pitchen van ons idee kregen we groen licht om het project door te zetten. Een nieuw gevoel creëren bij een bedrijf waar je nog niet lang mee samenwerkt is nou eenmaal lastig. Daarom waren we enorm opgelucht dat we in de goede richting zaten qua: kleur, vorm, lay out en lettertypen.
Wat is er nu precies ontwikkeld?
Een nieuwe kleur, vlotte lay-out en pakkende teksten, ofwel, een compleet ander jasje. De klant heeft nu de mogelijkheid om in één click een offerte aan te vragen, storingen te melden, contact op te nemen of zich direct aan te melden bij het klantenportaal. Allereerst willen wij u bedanken voor het lezen van onze klantcase. Bent u benieuwd naar de nieuwe website van De Jong Vve’s, neem dan een kijkje op: https://dejongvve.nl/.Voor vragen kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen.